ČERNÉ A ČERTOVO JEZERO

Ahoj. :) Tohle je můj úplně první příspěvek, tak doufám, že se mi nějak povede a bude povedený.
 Dnes napíšu o tom, jak jsme si společně s rodinou vyrazili na výlet na Šumavu. Přesně na jezera, které se tam nacházejí. Vybrali jsme si dvě z nich a to Černé a Čertovo.

Jak den probíhal

Z domova jsme vyrazili přibližně kolem 10 hodiny. Jako první jsme se jeli podívat na skleněný oltář, který se nachází v Kostele sv. Vintíře v Dobré vodě u Hartmanic. Nejdříve jsem si myslel, že to nebude moc dobrá podívaná, ale nakonec se mi to líbilo. Před kostelem se nacházela menší studánka s pramenem, z kterého jsme se následně napili a musím říct, že přírodní voda je úplně, ale opravdu úplně něco jiného než z kohoutku nebo kupovaná čistá voda. Je to takový nezvyk.


ČERNÉ JEZERO

Když jsme se pokochali skleněným oltářem a krásným výhledem okolo kostela, tak jsme vyrazili dále. Jako další zastávka byla na oběd, kterou asi přeskočím, protože ta je nějak nezáživná. Po obědě jsme vyrazili k prvnímu jezeru a to k Černému. Bylo to moje úplně první setkání s nějakým s těchto jezer. Když jsme přišli asi po 3 kilometrové cestě k Černému jezeru, tak jsem myslel, že mi vypadnou oči, protože takovou krásu jsem zatím ještě neviděl. Nejvíc se mi líbilo to jak to jezero leží v takovém údolíčku. Říkal jsme si, že bych strašně moc chtěl vylézt až tam nahoru nad to jezeru, protože tam by určitě byl nádherný pohled na samotné jezero a nebo na přírodu okolo.

Než jsme se přesunuli na druhé jezero, tak jsme s tátou řešili jakou cestu si vybereme, aby byla pro nás vhodná. Tak jsme na mapě našli cestu, která byla značena jako úplně rovná, tak jsme si řekli, že to bude asi vhodná cesta a vyrazili jsme. Přibližně po 200 metrech jsme narazili na brutálně zničenou prašnou cestu. Nevěřili jsme svým očím kam jsme to přišli a co nás čeká. Před námi byl velký kopec. Nejdříve se nám do toho nechtělo a mysleli jsme si, že se vrátíme, ale pak jsme se nakonec rozhodli, že to zkusíme vyjít. Cesta nahoru nám trvala asi 45 minut. Byli jsme strašně rádí, když jsme zjistili, že už jsme vyšli nahoru a věděli, že už půjdeme jen z kopce. 

ČERTOVO JEZERO

Příchod k Čertovo jezeru byl pro mě snad ještě větší překvapení, než k Černému. Byla to pro mě větší krása než u předešlého. Jediný co jsme udělali, když jsme přišli k jezeru bylo to, že jsme si sundali boty a ponožky a šli si zchladit nohy do osvěžujícího jezera. Po té jsme si sedli na kořeny stromů a kochali se snad ještě větší krásou než předtím. I přes to otravné horko ten krásný pohled na tu přírodu dokázal zlepšit náladu. Kdybych věděl dříve, že existuje takto pěkné místo blízko mého bydliště, tak bych se tam určitě jel podívat dříve. Se školou jsem byl jednou na Prášilském jezeře, ale to oproti tomuto není vůbec nic! 

Jsem rád, že jsme navštívil toto místo a určitě se tam pojedu podívat ještě několikrát a s radostí navštívím všechny zbývající jezera co na Šumavě jsou. :)










Komentáře